Isnin, 11 Julai 2011

Bapa Pukul Anak Kerana Anak Nak Pakai Tudung!!!!!!!

Sayu jer...

Aku mengeliat sepuas-puasnya, nasib baik xde org yg nampak cara aku mengeliat...
Mahu jatuh saham aku...huhuhu..

Tiba-tiba aku teringat kisah semalam..air mata terus berlinang..,
Terasa amat sayu dan sedih, salah ker kalau aku nak pakai tudung...?
Naper daddy x benarkan.? Buat pengetahuan korang..
Bapak aku ni jenis yg sibuk giler..
Bisnesman yg sentiasa sibuk, Mak aku dah xde, meninggal dunia dah lama dah, sedih sangat-sangat....

Dari jendela kelihatan cahaya matahari mula menjerluskan diri ke celah-celah langsir tingkap.. jam dah pukul 11.00 pagi... perut pon dah mula berkeroncong.....Aku bangun capai tuala dan terus mandi...

Lepas mandi aku belek-belek tubuhku pada cermin, Alangkah lebih cantik kalau aku bertudung, AKU NEKAD!!, aku akan protes habis-habisan kalau bapak aku x bg jugak aku pakai tudung, Aku sangup lari dari rumah, Demi kebaikan yg aku pilih, lantaklah dgn ahli keluarga aku yg lain, Semuanya xnak pakai tudung!, tp aku nak!!!!

Aku turun ke bawah, br jer aku nak buka tudung saji atas meja, terdengar bunyi kereta masuk garaj, Aku jenguk melalui tingkap, dan nampak bapak aku blk, Aikk.. apahal bapak blk awal nie!!!!!

Dalam masa yg sama aku rasa inilah masa yg terbaik utk desak bapak aku benarkan aku pakai tudung,... Now Or Never.....

Bila bapak aku bukak jer pintu, aku bersalam dgnnya dan tanpa melengahkan masa aku kata" Daddy..,cheq nak pakai tudung, cheq nak pakai tudung jugak!!"

Bapak aku terus jegil besar matanya.., macam nak terkeluar matanya,.. mata merah macam ada api didalam bola matanya,....tetiba....... Paanngggggggggggggggggggggg....bapa aku hayun penampar ke muka aku,! terperosok aku di celah set sofa,....

"Addooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, sampai hati daddy! cheq tau la daddy rasa malu kalau cheq pakai tudung, salah ka cheq nak tutup Aurat cheq???? kalau adik ngan abg xnak lantak pi kat depa la...."

Pannggggggggggggggggggg ..daddy labuhkan pelempang dia sekali lagi ke muka aku sebelum aku habis ckp,....

"Hang jgn nak bg aku malu naaa..! hang jgn nak buat pasai..! hang nak pakai tudung wat pa..!!?
Dah 100 kali aku habaq kat hang...,LELAKI X PAYAH PAKAI TUDUNG, LELAKI X PAYAH PAKAI TUDUNG,!!! Tu la bla time kelas agama hang ponteng, Nama hang aku buboh "SAMSUL" tup tup lekat jadi "MAS" pulak, Memangla dlm rumah ni semuanya x bertudung, sebab adik hang tu lelaki.., abg hang pon lelaki jugak...,

Aku yg tersepok celah sofa, terus menangis terkedu-kedu, dah la sakit kena tampar, kena pelempang, tudung pon x dpt jugak,,,.......

SALAHKAH AKU ??? SALAHKAH AAAKKUUUUU.... OOooo Tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkk............

1 ulasan:

  1. alah klu dh nama samsul mmg lembap pn....bukti nye mmg dh de skrng...

    BalasPadam